четвер, 8 грудня 2016 р.

Українці невиліковні. Скрипін - Саакашвілі: Ви ж популіст!


Просто не втримався. Вчора ввечері дивились кухню Скрипіна, куди прийшов Саакашвілі. Дуже коротко, але хочу звернути увагу на деякі моменти в цій розмові, які яскраво підкреслюють ті вади нашого народу, про які я пишу весь час. 

 1. Скрипін каже Саакашвілі - ви ж популіст. Це як раз і є те, що ми як нація не можемо відрізнити потрібних людей від непотрібних. Саакашвілі той чоловік, у якого його справи йдуть далеко попереду його слів. Неважливо що він говорить, головне що він робить і що він зробив - успішні реформи в Грузії і інфраструктурні проекти в Одеській області (наскільки йому дали це зробити) - ось на що треба дивитись. Якщо цоьго не бачить розумний та освідчений видатний журналіст, то це тим більш не побаче більшість звичайних українців. 


 2.Слова асистентки Скрипіна про бізнесменів які дали гроші на минулий мітінг Саакашвілі (організація, апаратура). Це був малий і середній бізнес. Так от вона каже, зараз вони маленькі бізнесмени, а потім олігархами статуть. Ось це типічне негативне совкове ставлення до людей які можуть щось організувати, дають робочі місця і запряглись і тягнуть цю нелегку ношу у нашій країні. Наша одна з головних проблем, що таких людей дуже мало серед основної маси совків, яка не хоче щось робити, не вміє, чекає коли хтось принесе на блюдці і ще поливає брудом тих хто робить. 
  Ось посилання на відео.
Ще по цій темі:
Частина 1: Українці не готові до Європи – висновок після року перебування за кордоном
Частина 2: Українці не готові до Європи 2 - неповага один до одного
Частина 3: Нація-дитина
Частина 4: Головне – доїхати до Рівного

2 коментарі:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити
  2. "Бенджамін Бріел Лі був дуже професійним у всі часи, тримаючи мене в курсі всього, що відбувається. Якщо у мене виникли запитання, він завжди міг відповісти. Це була моя перша покупка будинку, я мало знав про процес кредитування, він дуже легко зрозумів речі, до яких у мене виникли запитання. Мені дуже подобалося працювати з ним ».
    Він займається кредитною службою, яка працює з групою інвесторів, які готові фінансувати будь-який проект або позичити вам будь-яку суму з дуже низькими відсотками. Зв'яжіться з Бенджаміном Бріелем Лі Електронна пошта: Lfdsloans@outlook.com Номер додатка: + 1-989 -394-3740.

    ВідповістиВидалити